divendres, 12 de juny del 2020

Problemes

Bon dia,

avui toca fer problemes.

1. Tinc 17 gomets grocs i 12 blaus. Quants gomets tinc en total?
2. Si al cine amb el meu pare, la meva mare i jo i cada entrada val 8 euros, quant haurem de pagar entre els 3?
3. Anem a passejar pel passeig marítim i em compro un granissat que val 3 euros. Si pago amb un bitllet de 5, quants euros em tornaran?
4. A la classe som 6 nens i 7 nenes. Quants som en total?
5. Vaig al mercat i compro una síndria que em val 5 euros i un meló que em val 4 euros. Quant hauré de pagar en total?
6. Al matí he anat a caminar 25 minuts i a la tarda 14. Quants minuts he caminat en total?
7. Tinc 28 cireres i m'en menjo 7. Quantes cireres em queden?
8. A l'estoig tinc 8 retoladors i 8 llapissos de colors. Quants en tinc en total?
9. Avui per sopar preparem bikinis. He de preparar 4 bikinis. Per cada bikini  necessito 2 talls de pa. Quants talls de pa necessitaré en total?
10. Per Sant Joan fem una festa a casa i vindran 4 amics meus i 5 amics del meu germà. Quants convidats vindran en total?

Bon cap de setmana


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Presoners a l'edat de la pedra: últims capítols

Bon dia, aquí us deixo els últims capítols del llibre Presoners a l'edat de la pedra.    ...