dilluns, 1 de juny del 2020

Problemes

Bon dia,

avui toca fer problemes.

1. Quantes potes tenen 2 cavalls i 3 gallines?
2. Si vaig al mercat a comprar 2 pomes, 3 peres i 4 plàtans, quanta fruita he comprat en total?
3. Les 2 pomes em valen 1 euro, les peres 1 euro i els plàtans 2 euros. Quant hauré de pagar en total?
4. He comprat 18 ous. Si en gasto 8 per fer una truita, quants ous em quedaran?
5. Vaig a esmorzar a la cafeteria. Menjo un entrepà que em val 3 euros i un suc que em val 2 euros. Quant hauré de pagar en total?
6. Vaig al supermercat i he de pagar 2 euros. Si pago amb un bitllet de 5 euros, quants diners em tornaran?
7. Avui a casa venen a dinar l'àvi, l'àvia, el tiet, la tieta i els meus 3 cosins. Quants convidats venen a dinar?
8. Vaig a buscar bolets amb el pare i la mare. Jo en trobo 15, la mare 13 i el pare 11. Quants bolets hem trobat entre tots?
9. Quants dits tenim si sumem els dits de les mans i els dels peus?
10. Avui hem anat a passejar i com que feia calor hem comprat un gelat. El que he triat jo valia 3 euros, el que ha triat la meva germana gran 4 i el que ha triat la germana petita 3. Quant pagarem en total?

Fins demà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Presoners a l'edat de la pedra: últims capítols

Bon dia, aquí us deixo els últims capítols del llibre Presoners a l'edat de la pedra.    ...