dimarts, 26 de maig del 2020

Problemes

Bon dia,

avui toquen problemes.

1. Quantes potes tenen 3 vaques? I 4 gallines?
2. Per un pastís necessito 3 ous, si vull fer 2 pastissos, quants ous necessitaré?
3. Al gimnàs hi ha 3 pilotes de bàsquet, 2 de futbol i 4 de volei. Quantes pilotes hi ha en total?
4. Al pomer hi ha 17 pomes i en collim 6. Quantes pomes queden al pomer?
5. Tinc 27 euros estalviats, però en gasto 5 per comprar-me un estoig. Quants diners em quedaran?
6. Tinc 36 retoladors i n'he perdut 4. Quants retoladors em queden?
7. He de fer 9 exercicis i ja n'he fet 3. Quants exercicis em falten?
8. Hem anat a collir maduixetes de bosc. Jo n'he collit 12 i el meu pare 13. Quantes n'hem collit tots dos?
9. Vaig a esmorzar i menjo un croissant que val 2 euros i un suc que en val 3. Quant hauré de pagar?
10. Vaig al supermercat i compro una barra de pa que val 1 euro, una rajola de xocolata que en val 2 i una ampolla d'aigua que també val 1 euro. Quant em costarà tot plegat?

Fins demà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Presoners a l'edat de la pedra: últims capítols

Bon dia, aquí us deixo els últims capítols del llibre Presoners a l'edat de la pedra.    ...