dimecres, 20 de maig del 2020

Problemes

Bon dia,

avui us proposo fer problemes.

1. La meva germana té 6 euros i jo en tinc 8. Quants euros tenim en total?
2. L'entrada al parc d'atraccions m'ha costat 13 euros i el berenar 5. Quants euros m'he gastat en total?
3. A la flor hi ha 5 marietes. Si en marxen 2, quantes marietes queden a la flor?
4. Avui faig 10 anys i faig una festa d'aniversari. He convidat a 4 nens i 4 nenes. Quants convidats hi ha a la festa?
5. Quantes potes tenen 3 vaques?
6. El vent ha fet caure 4 pomes i 8 albercocs. Quantes fruites ha fet caure en total?
7. Vaig al mercat a comprar fruita. Compro 1 quilo de pomes que val 2 euros, 500 grams de cireres que valen 3 euros i 4 plàtans que em valen 1 euros. Quant hauré de pagar en total?
8. En un partit de futbol en Martí fa 5 gols i en Jan 4. Quants gols han fet en total?
9. Avui he fet 19 galetes. Si el pare n'ha menjat 2, la mare 1 i jo 3, quantes galetes ens queden?
10. Al jardí tenim un cirer i avui anem a collir cireres. El pare n'ha recollit 8, la mare 9 i jo 6. Quantes cireres hem recollit entre tots tres?

Fins demà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Presoners a l'edat de la pedra: últims capítols

Bon dia, aquí us deixo els últims capítols del llibre Presoners a l'edat de la pedra.    ...