dimarts, 21 d’abril del 2020

Problemes

Bon dia,

avui toca fer problemes.

1. A casa tinc 13 llibres i per Sant Jordi me'n regalen 2 més. Quants llibres tindré en total?

2. Per postres mengem maduixes. Si jo en menjo 4, la mare 5 i el pare 7. Quantes maduixes haurem menjat en total?

3. Si a casa teníem 19 maduixes, quantes ens en queden?

4. Vaig a esmorzar a la fleca i em val 3 euros. Si pago amb un bitllet de 5, quants diners em tornaran?

5. Per Sant Jordi regalaré dos roses a la meva mare, una a la meva germana i 3 a la meva àvia. Quantes roses hauré de comprar en total?

6. A la nevera hi ha 9 hamgurgueses. Si en mengem 5 per sopar, quantes hamburgueses ens quedaran?

7. Estic llegint un conte que té 25 pàgines. Si ja n'he llegit 13, quantes pàgines em queden per llegir?

8. Al galliner hi ha 17 gallines, però ens hem deixat la porta oberta i se n'han escapat 5. Quantes gallines queden al galliner?

9. Quantes potes tenen 2 cavalls?

10. Vaig a jugar a tennis i porto 6 pilotes, però mentre juguem en perdem 3. Quantes pilotes ens queden?



Si voleu fer més problemes en podeu fer al següent jclic https://clic.xtec.cat/projects/quinzet/jclic.js/index.html

 Fins demà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Presoners a l'edat de la pedra: últims capítols

Bon dia, aquí us deixo els últims capítols del llibre Presoners a l'edat de la pedra.    ...