dimecres, 25 de març del 2020

Problemes

Bon dia,

avui us toca resoldre uns problemes. Copieu el problema a la llibreta o a un full d'un en un i resoleu-lo. Recordeu d'escriure les dades, l'operació i la resposta. Si ho necessiteu podeu fer les operacions amb calculadora.

1. A la nevera hi ha 9 ous i la mare n’agafa 4. Quants ous queden a la nevera?

2. Tinc 5 llapis a la butxaca i 8 llapis a l’estoig. Quants llapis tinc en total? 

3. El pare de la Clara li ha donat 9 euros i la seva mare 7 euros. Quants euros té ara? 

4. L’Ivan té 15 llibres. Deixa 4 llibres als companys. Quants llibres té ara?

5. A la nevera hi ha 12 iogurts i me’n menjo 2. Quants iogurts queden a la nevera?

6. Quants peus tenen 4 nens?

7. En Miquel té 15 peixos i n’hi regalen 13. Quants peixos té ara?

8. Tinc un ram amb 7 roses, 6 clavells i 5 dàlies. Quantes flors tinc? 

9. La Nicole té 10 peres i 7 plàtans. Quantes fruites té?

10. Jo tinc 5 bombons i en Gabriel me’n dóna 6. Quants bombons tinc ara?


Si voleu fer algun problema més des de l'ordinador podeu fer-ho seguint el següent enllaç:

https://clic.xtec.cat/projects/quinzet/jclic.js/index.html 



Fins demà. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Presoners a l'edat de la pedra: últims capítols

Bon dia, aquí us deixo els últims capítols del llibre Presoners a l'edat de la pedra.    ...